Recenzie (2 537)
Tiesňové volanie (2018)
Hold škandinávci to vedia. Na malom priestore s jednym hercom a telefónom, len to tak odsypalo. Dobrá dráma so zaujímavým zvratom.
Major Dundee (1965)
na môj vkus príliš dlhé, miestami aj nudné
Iris (2001)
Hold na Alzheimera treba sa vyzbrojiť šialenou trpezlivosťou. :(
Drsné mesto (2020)
u mna tej "drsnoty bolo príliš. príliš vela gangov, príliš veľa korupcie medzi policajtami. Miestami som strácal prehľad "kto za koho kope."
Prepadnutie (1939)
aj ked staručky film, predsa sa na to dalo pozerať.
Zbrane pre San Sebastian (1968)
Quinn ako hlavna postava, a Bronson ako záporák, tak to sa hocikedy nevidí. Všetko vyrovnala prevaha Antonyho hereckého výkonu, a zaujímavý scenár.
Generál MacArthur (1977)
do podpísania mieru s japoncami sa to dalo pozerať, potom už len same politikarčenie :(
Zářivá hvězda (1960)
film robený pre Elvisa, strašne naivné, pateticke, indianka napomadovana , presleya napomadovaný, herecké výkony ako vo filme pre najmenších.
Průsmyk smrti (2006) (TV film)
Ruská vojnová fajnovosť. Ako väčšinou s efektami výbuchov, strieľačiek, poukazujúca na chrabrosť (ale miestami aj strach) ruskeho vojaka, ako aj nekompromisné (z pohľadu laika aj nespravodlivé) rozhodnutia vrchného vedenia armády, ktoré stálo veľa strát na životoch. Čo mi ale celé vadí - ani nie tak na filme - je historická podstata. Vojnu v čečensku rozpútali rusi (jelcin so svojimi armadami a tajnou službou) čečencov označovali (aj vo filme) za teroristov a povstalcov. Kto je zvedavý nech si vygoogli čečensku I. aj II. vojnu, a skúsi pochopiť historické pozadie tohoto vojnového konfliktu ktoré stálo tisíce životov nielen medzi vojakmi ale najmä medzi civilistami.
Neznámy zvodca (2007)
trocha studeny film a priliš veľa zvratov. škoda.