Posledné recenzie (96)
Sobík (2024) (seriál)
Opravdu velmi znepokojivé. Když potom vidíte rozhovor s tvůrcem/hlavním hercem, kde potvrzuje, že je to jeho reálný příběh... Říkáte si, že si ho možná raději měl nechat pro sebe. (Trochu mi to připomíná The End of the F***ing World, kde je každá postava taky jiným způsobem pošahaná.) Na druhou stranu po shlédnutí Baby Reindeer už budete mít jistotu, že váš život je naprosto normální a v pořádku.
XO, Kitty (2023) (seriál)
Takové americké naplivání do tváře korejské kultury. Předpokládám, že když je vám 12, může se vám to líbit. Ale proboha prosím spravte někdo té holce zuby.
Připravit, pozor, láska (2024) (seriál)
Tohle je tak blbý, až je to dobrý! Thajština mi zní jako mimozemský jazyk (v dobrém), což tomu jen přidalo na wtf dojmu. Nemyslím, že jsem někdy viděla něco podobného. Dobře vyvážené komediální a drama prvky. Oceňuji rozumně krátkou sérii.