Recenzie (388)
Maniac Cop (1988)
Noční můry, které mi v dětství způsobila videokazeta s německy nadabovaným hororem Maniac Cop, mám dodnes v živé paměti. Proč jen mi to tenkrát naši udělali???
Svätá štvorka (2012)
Naprosto zbytečný a z velké části trapný film. Za zmínku stojí jen Hynek Čermák a soundtrack. V negativním smyslu pak i Langmajer s vizáží východoněmeckého pornoherce z 80. let... Inspirace? Chraň bůh... Než dopadnout takto, raději si jednoho dne koupím kočku.
V perine (2011)
To bolelo... fňuk... ;(
Amadeus (1984)
Tak jsem si splnila jedno ze svých filmových přání - vidět Amadea v kině na velkém plátně. A bylo to něco tak úžasného, že mám ještě teď husí kůži a nenapadá mě žádný pořádný komentář...
The Day the Earth Stopped Masturbating (2012)
Ne, že bych se místy neválela smíchy, ale co to proboha dělá na csfd???
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
Na to, aby bizarní monstra vykompenzovala úplnou absenci děje, by jich muselo být mnohem víc... :( Zmizelo zde téměř vše, co mě na prvním filmu zaujalo. Zbyl mi jen Pyramid Head, jehož potenciál ale také zůstal nevyužitý, a sestřičky. Tak snad příště...
James Bond: Skyfall (2012)
Už třetí den přemýšlím o tom, že jsem vlastně viděla dva zcela odlišné filmy slepené v jeden nesourodý celek. A ten celek pravděpodobně nebyl ten samý film, který viděli ostatní…:) Skyfall je krásný po vizuální stránce (dech beroucí Šanghaj a Macau), která je navíc doplněna o úžasnou hudbu. Ale v tom všem artu se tvůrcům nějak utopil příběh… A to málo, které nám dopřáli, bylo příšerně nelogické a těžko uvěřitelné, dost často také úsměvné a bohužel i nudné. Ty tři hvězdy filmu „vydělal“ hlavně Daniel Craig, protože jeho výkon byl (jako obvykle) perfektní. Zloducha Bardema raději nebudu komentovat, to byste mě asi už opravdu ukamenovali…:) Bond girl ale neokomentovat nemůžu: proboha proč Bérénice Marlohe? To vážně nebyla na seznamu herečka, která by nevypadala, jako by právě odběhla z travesti show a to ještě na velmi krátkých nohou?
Primal (2010)
A to jako vážně měl být horor? Mnohem víc se bojím, když jdu v noci domů ze zastávky MHD... Ze začátku jsem se alespoň sem tam zasmála (i když tak si reakce diváků tvůrci pravděpodobně nepředstavovali...), ale s přibývajícím časem už byl film jen nudný, otravný a hlavně neskutečně hloupý. Parta australských pitomců, která se ani nepozastaví nad zmutovaným králíkem, si přímo říká o brutální vyvraždění. Místo toho jsme svědky několika trapných útoků zubaté bloncky, naprosto neuvěřitelných dialogů, dost neodborně provedeného císařského řezu a hodně podivného pokusu o znásilnění horou želatiny... WTF???
Jazero smrti (2008)
Můj seznam tzv. antikoncepčních filmů se rozšířil o další velice výživnou položku. Většina "teoreticky-se-to-může-stát-i-vám" hororů se mnou otřese, tento mě ale úplně odrovnal. Ústřední dvojice Fassbender - Reilly mi byla tak sympatická, že jsem první půlhodinu protrpěla v očekávání hrůzy, kterou budou muset prožít. Zbytek filmu jsem prakticky strávila se zadrženým dechem a přála si, aby malí psychopati dostali, co si zaslouží. Konec ještě umocnil pocit zoufalství a bezmoci. Hodně přitažené za vlasy, ale čím dál tím aktuálnější...:-/
Prvotný strach (1996)
Podprůměrný thriller s nudným Richardem Gerem, nudnou Laurou Linney a naprosto fenomenálním Edwardem Nortonem.