Recenzie (386)
Derek (2013) (seriál)
It's never too late. Until it is...
Captain Marvel (2019)
Boží kočička! A tím nemyslím Brie... :D
Ďábel od vedle (2019) (seriál)
Dokument o tom, že někdy se boží mlýny úplně zadřou... Pro normálního člověka je jeho sledování extrémní nápor na psychiku.
Rozparovač (2020) (seriál)
A to jsem si u Teda Bundyho říkala, jak moc to policie nezvládla... Dokument je slušný, ale vadilo mi, jak málo prostoru je věnováno samotnému vrahovi a jeho osudu po odsouzení. Jde hlavně o zajímavou sondu do myšlení mužů v tehdejší době, ze kterého mi bylo na zvracení, a to nejsem žádná militantní feministka...
V sieti (2020)
Jako by moje víra v lidskou rasu neutrpěla za poslední rok už tak dost velkou ránu...
Night Stalker: Hon na sériového vraha (2021) (seriál)
Pouze pro silné jedince... Velice poutavě zpracovaný dokument o naprosto otřesných zločinech jednoho sériového vraha.
Dějiny nadávání (2021) (seriál)
Ne, ne a ne. Nebo snad WTF? Obvykle nehodnotím seriál před dokoukáním celé série, tady k tomu ale nedojde, takže musím... Zajímavý nápad úplně zabitý... (Mně) neznámí komici se trapně hihňají při slově fuck... Cage tomu taky značně nepomohl, ten tragéd si nedokázal poradit ani s takovouto lehkou přihrávkou. A jakmile se v díle o slově Bitch dostávají ke slovu profesorky přes feminismus atd., vypínám. Takže fuck me running, bitches, but I ain't gonna watch this shit!
Po životě (2019) (seriál)
Já nebrečím, Ty brečíš...
Patrick Melrose (2018) (seriál)
To, že se s někým život příliš nemazlil, mu nedává právo, chovat se k lidem okolo jako hovado...
Tri želania (2017)
Na to jsem příliš střízlivá...