Recenzie (386)
Múmia sa vracia (2001)
Říkejte si, co chcete, ale děj se pořád týká starověkého Egypta, takže u mě dobrý ;) Akorát to dítě bych nějak eliminovala...
Římská říše (2016) (seriál)
Informační hodnota minimální, lacině vypadající digitálně vytvořené kulisy, neznámí vzájemně si podobní herci... Důvod, proč se na seriál podívat? Máte rádi prsa. Na historii zapomeňte. // Po x týdnech... Dala jsem tomu ještě jednu šanci a je to marný. I z Caliguly dokázali tvůrci udělat hodného strýčka. Ani ta prsa už nejsou, co bývala...:(
Priatelia (1994) (seriál)
So no one told you life was gonna be this way...
Matrix (1999)
V tomto Matrixu rozhodně žádná chyba není, je dokonalý!
Sully: Zázrak na rieke Hudson (2016)
Takový milý komorní film a já ho celý probrečím jako želva... Obvykle nemám ráda filmy podle skutečných událostí, protože jsou prostě celé jeden velký spoiler, ale Sully byl prostě dobrý. Zásluhu na tom má především Tom Hanks a Clint Eastwood.
River (2015) (seriál)
In this world you have to be able to nod and smile and drink a pint and say "How was your day?" In this world no one can be different or strange. Or damaged. Or they lock you up. So what do I do?... Dokonalé. Depresivní. A děsivé. River asi z hlavy hned tak nedostanu... I love to dance...
Štokholmský syndróm (2018)
Tedy... Jestli se tehdy ve Stockholmu chovala policie opravdu takto debilně, vůbec se těm rukojmím nedivím. Film je laděný spíš komediálně, díky rozumné délce nenudí.
Arctic: Ľadové peklo (2018)
Sledování Madsova urputného boje o přežití z bezpečí sedadla v kině mě normálně fyzicky vyčerpalo. Nepopsatelný výkon.
Pašerák (2018)
Nebyl to vůbec špatný film a před Eastwoodem opravdu smekám. Bohužel jsem se ale celé dvě hodiny jen horko těžko soustředila na něco jiného než nedůstojnost stáří.
Mike a Molly (2010) (seriál)
Ne, ne, ne a ještě jednou ne. Pro Molly, resp. Melissu McCarthy mám určitou slabost, ale zbytek je naprosto nesnesitelný...