Recenzie (3 300)
Kids Baking Championship (2015) (relácia)
Skvělá show do letadla.
Bezos: Najbohatší muž (2023)
Duplikát na Zuckerberga.
Zatmenie (2023)
Mě to bavilo a pobavilo. Je vidět, že pan režisér je mlaďoch a snažil se diváky zaujmout.
Vjeran Tomic: Pařížský spiderman (2023)
Vjeran je s tím lezením fakt týpek. Dokument je trošku slabší, ale u toho se dají přivřít oči, protože je to stejně jen o loupežích.
Sparta (2022)
No tak já nevím. Celou dobu jsem čekala na nějakou akci, sebemenší akci a ono nic. Asi jsem moc nepobrala význam, ale podle mě to je mdlé a docela o ničem.
Filip (2022)
Řekla bych, že docela životní role Eryka Kulma.
Villa Lucia (2023)
Celkem povedený bizárek. Jen škoda, že se tam Hana moc neohřála.
Psia jazda (2023)
Nečekala jsem, že to bude až takhle super. Nicméně je to na můj vkus až příliš sprosté, ale ten humor to vykompenzoval, takže všechno v pořádku.
Bolo raz jedno štúdio (2023)
Děj poměrně o ničem, to ale u kraťasu není k podivu. Nicméně je neuvěřitelné, že má Disney už 100 let.
Puppy Love (2023)
Roztomilé.