Recenzie (3 301)
The Farm (2018)
Haha, něco pro vegany.
Chloe a trpaslíci (2017)
Skvělý akční animák!!
BlacKkKlansman (2018)
Na mě trochu moc politické a rasistické, ale za to parádní. Příběh naprosto super! Akce skvělá a "Ron" jako hlavní hrdina neměl chybu. Oblíbíte si ho hned a baví po celou dobu.
Grinch (2018)
Mnohem hezčí, než původní Grinch! Doporučuju.
Láska medzi regálmi (2018)
Hlavní postava je zamlklá až vám z toho hučí v hlavě. Ale jinak je to takové melancholické a příjemné. I když, kdyby to bylo kratší, tak bych se nezlobila.
Mníška (2018)
Asi po 5ti letech jsem se hned 2x lekla, takže za mě dobrý.
Luis a ufóni (2018)
Super vtipná pohádka.
Panický záchvat (2017)
Poláci prostě umí udělat film naprosto o všem!
Prepáčte, že vyrušujem (2018)
Vtipné!
Venom (2018)
Já na tohle moc nejsem, ale Tom mě vážně hodně bavil. Díky němu to bylo zábavné i pro mě.