Recenzie (3 300)
Sicario 2: Soldado (2018)
Já už si teda jedničku úplně nepamatuju do detailů. Ale Izabela bych být nechtěla. Jinak opět parádní akce!
Hot Dog (2018)
Hrozně super akční komedie! Vážně mě to pobavilo. Hlavně tam nechybí vůbec, ale vůbec nic. Paráda.
Rodinka Úžasných 2 (2018)
Je to pořád hrozně super. Ale je vidět, že od prvního dílu uběhlo pár let a já už z toho nejsem tak odvařená.
Klub miliardářů (2018)
Mě to neuvěřitelně bavilo!
Kobiety mafii (2018)
Další masterpiece od Patryka. Tleskám.
Pitbull: Ostatni pies (2018)
Nejslabší Pitbull. Samozřejmě je to tím, že už ho neudělal Patryk Vega. Nicméně i tak pořád super kriminálka. Jen mi chyběl nějaký vtip a trocha napětí.
Nič nebude ako predtým (2017)
Na Čr, je to hodně dobrý. Dokument, který je spíš film. Nicméně ty konce všech příběhů mě štvaly, protože bych chtěla vidět víc.
The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society (2018)
Tak krásná, milá a zajímavá lovestory.
Upgrade (2018)
Eeeeh, no nevím. Kdyby tam byla trochu lepší atmosféra, bylo by to mnohem povedenější. Přišlo mi to až moc robotické a hodně hrané. Hlavní hrdina se to naučil jako básničku, ale to je asi tak všechno. Nedal do toho nic ze sebe.
Horké letní noci (2017)
Film pro mladé o mladých, krásných a zkažených.