Recenzie (3 300)
Dubček - Krátka jar, dlhá zima (2018)
Adrian aka Béda Liška si konečně taky střihnul jinou roli než v jeho stereotypní Ulici. A to dokonce hlavní se super příčeskem, který byl poznat z Prahy až do Moskvy.
Otcova volga (2018)
Vilhelmovou moc nemusím, ale paní Balzerovou zbožňuju. Je to sice trochu fádní a depresivní, ale budiž.
Dámsky klub (2018)
Super podívaná i přes věk hlavních hrdinek.
Teheránske tabu (2017)
Hrozně silné okamžiky, které utvořily dokolaný celek.
Taguj! (2018)
Je to v pohodě, ale žádnej super odvaz.
Bratia z donútenia (2008)
Totální výmaz mozku.
Debbina 8 (2018)
Super akčňák plný krásných ženských. Nechyběly ani moje oblíbené herečky a Riri zvládla svoji roli taky suprově. Příběh klasika, ale skvělá.
Na Chesilské pláži (2017)
Trapnost prvního sexu v manželství.
Ukradnutá princezná (2018)
Taaak krásná pohádka. Nevěděla jsem, že na Ukrajině umí.
Mamma Mia! 2 (2018)
Jelikož je to druhý díl, tak vím, do čeho jsem šla. Nijak mě to nepřekvapilo. Chvílemi otřesné, chvílemi krásné.