Recenzie (3 286)
Kobiety mafii (2018)
Další masterpiece od Patryka. Tleskám.
Pitbull: Ostatni pies (2018)
Nejslabší Pitbull. Samozřejmě je to tím, že už ho neudělal Patryk Vega. Nicméně i tak pořád super kriminálka. Jen mi chyběl nějaký vtip a trocha napětí.
Nič nebude ako predtým (2017)
Na Čr, je to hodně dobrý. Dokument, který je spíš film. Nicméně ty konce všech příběhů mě štvaly, protože bych chtěla vidět víc.
The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society (2018)
Tak krásná, milá a zajímavá lovestory.
Upgrade (2018)
Eeeeh, no nevím. Kdyby tam byla trochu lepší atmosféra, bylo by to mnohem povedenější. Přišlo mi to až moc robotické a hodně hrané. Hlavní hrdina se to naučil jako básničku, ale to je asi tak všechno. Nedal do toho nic ze sebe.
Horké letní noci (2017)
Film pro mladé o mladých, krásných a zkažených.
Dubček - Krátka jar, dlhá zima (2018)
Adrian aka Béda Liška si konečně taky střihnul jinou roli než v jeho stereotypní Ulici. A to dokonce hlavní se super příčeskem, který byl poznat z Prahy až do Moskvy.
Otcova volga (2018)
Vilhelmovou moc nemusím, ale paní Balzerovou zbožňuju. Je to sice trochu fádní a depresivní, ale budiž.
Dámsky klub (2018)
Super podívaná i přes věk hlavních hrdinek.
Teheránske tabu (2017)
Hrozně silné okamžiky, které utvořily dokolaný celek.