Recenzie (3 315)
Noc ohňů (2021)
Extrémně skvěle natočeno, zahráno a procítěno!
Spencer (2021)
Otřesné a nudné.
Venom 2: Carnage prichádza (2021)
Škoda, že si už nepamatuji první díl. Nicméně je to celkem sračka, ale vtipná.
Posledná noc v Soho (2021)
Film v pořádku. Děj také. Herci a hudba jak by smet. Nicméně provedení a efekty naprosto otřesné.
Chlapec, kterému říkají Vánoce (2021)
Příjemná podívaná plná Vánoc, sněhu a lásky.
Shoky & Morthy: Posledná veľká akcia (2021)
Chvílemi to bylo i vtipné, nicméně trapnost převažovala.
Princezna z cukrárny 3: Hvězdná romance (2021)
Třetí díl opět nezklamal a dodal tu správnou americkou vánoční zábavičku, u které můžete totálně vypnout.
Finch (2021)
Dost zvláštní film. Lépe řečeno introvertní, bizarní a smutný, nicméně se to dalo. Ale je potřeba si k postavám vytvořit aspoň trochu pouto.
Eternals (2021)
Tenhle výtvor aspiruje na něco, co zapříčinilo, že jsem prožila snad nejpromarněnější dvě a půl hodiny mého života.
Zabijakov osobný strážca 2 (2021)
Ryan, Sam a Salma opět zazářili. Nyní snad ještě lépe, než kdy dřív. Nicméně Salma to celé pošéfovala a bez ní by to nebylo ono. Skvělá, akční a vtipná podívaná.