Recenzie (384)
Weird: The Al Yankovic Story (2022)
Rozpočtom TV film, ktorý sa nedostal ani do kín, a poputoval na Rokku, čo je mini stream. Napriek tomu som sa na film tešil, lebo Weird Al je postavička sama o sebe, a jeho život je jedna veľká paródia. Lenže film je síce vtipná ale sci-fi/fantasy paródia, v ktorej herci prehrávali o život (pravdepodobne to aj malo tak byť) a ja som chcel skôr niečo reálne z jeho života. Musím si asi nájsť nejaký dokument... Toto bolo až príliš WEIRD :D
Spirited (2022)
Čakal som otravnú komédiu, v ktorej hra Reynolds Reynoldsa a Ferrel Ferrela... A dostal som viac ako fajn komédiu, ktorá je pre Vianoce to, čo bol pre hráčov Free Guy. Film originálny, častokrát temný, s mega rozpočtom, a áno obaja chlapci hrajú opäť samých seba, a vôbec mi to nevadilo. Lebo tento krát humor, a otravnosť 50/50 čo je úspech 😅 Buď už na mňa začali pôsobiť Vianočné reklamy alebo neviem...
Čierny Panter: Navždy Wakanda (2022)
3* je malo a 4* je veľa... Kým Namor nevyfackal celú Wakandu bol BP2 skvelý, tajomný, atmosférický, dospelý MCU film, ktorý nám predstavil poriadne drsného antihrdinu, preparádnu novú mytológiu, a súboje, vďaka ktorým som odpustil aj krídelká z KFC. Avšak potom prichádza druhá polka, ktorá je zase typický MCU s digibordelom, hnusným Iron Manom (sorry Power Rangerom), a anorektickým Black Panterom, ktorého predstaviteľka nemá herecky na to, aby bola hlavná hrdinka filmu, a už určite nie novým superhrdinom z Wakandy. Fáza 4 je za nami a absolútne nič nečakám od fázy 5 (Spider-Man patrí Sony, Deadpoola vymysleli vo Foxe a X-Meni môžu prísť až v roku 2025). Dovtedy nás čaká M-SHE-U a Young Avengers...
Ztracená kulka 2 (2022)
Hej Vin Diesel!!! Chceš konečne kvalitné Rýchlo a spoteno? Tak si zavolaj tohto režiséra, lebo to čo predvádza v akčných sekvenciách a v auto naháňačkách by si urgentne potreboval!!! Francúzska séria a verzia "Rýchlo a ešte zbesilšie" ma veľmi teší... A teraz ŠUP do Hollywoodu!!!
Na západní frontě klid (2022)
Film síce nedosahuje knižnej kvality, ale čo sa týka tej filmovej, tak neskutočná pecka!!! Kamera, réžia, strih, výber lokácii, reálna špinavosť a akcia (bez odporných CGI efektov), kostými, a herecké výkony sú to NAJ čo európska kinematografia môže ponúknuť. Má to len jednu jedinú chybu, toto treba vidieť v kine na čo najväčšiom plátne!!!
Vlčí lov (2022)
Pre Boha to čo som práve videl? Však to mal byť Bčkový akčný film, v ktorom si to na tankeri rozdajú zločinci verzus policajti a a a... A šok... Nikdy v živote som nevidel toľko nádherne puknutých hláv, odtrhnutých končatín, krvavých výstrekov, a body count, ktorý môže Michael Myers iba ticho závidieť!!! WTF??? Gore fest ako hovado, ktorý ma zaskočil svojou brutalitou... Kórejský Jason Vorhees na steroidoch tu likviduje všetkých hlava nehlava (doslova) a krv tu tečie potokom... A to som si myslel, že kórejskú The Witch už nemôže nič prekonať!!! Kórea MILUJEM ŤA :D
She-Hulk: Neuveriteľná právnička - Čia šou je toto? (2022) (epizóda)
Škoda, že celý seriál nebol presne taký istý ako posledný diel. Originálny, zábavný, meta-marvelovsko/deadpoolovský. A hlavne a to najdôležitejšie vtipný... Niekto má napozeraného Deadpoola a o to viac sa na neho neviem dočkať!
Chainsaw Man - Inu to Chainsaw (2022) (epizóda)
Takto má vyzerať anime, ktoré má byť vlajkovou loďou anime priemyslu. Neskutočne prepracovaný vizuál, šialená choreografia súbojov (čo iné čakať od MotorovejPíli-Mana), a inakosť príbehu/šablonitovosti príbehov. Áno manga má stále niečo navrch vďaka štylizácii svojej kresby ako aj rozdelenie panelov, ale na štart PECKA!!! A ďakujem, že sa nepoľavilo z gore ani o krok. Bloody-disgusting v tom najlepšom slova zmysle :)
Bisangseongeon (2021)
Brutálna emočná nakladačka a napätie, ktoré mi robilo problémy so srdcom. Občas som zabudol dýchať a to som mal sánku otvorenú až po zem!!! Herecký koncert všetkých hercov a dejovo/zvratový MASAKER, ktorý má síce nie moc kvalitné CGI ale všetko ostatné šľapalo na jednotku s hviezdičkou. Kórea konečne nepotrebovala zombíkov a vystačila si IBA so smrteľným vírusom :D
Mortal Kombat Legends: Snow Blind (2022)
Animácia nič moc ale to čo robia s kamerou a akciou ma doslova zaskočilo!!! A spolu s gore a fatalitami sme dostali niečo, čo je viac ako chutná, krvavá jednohubka :)