Recenzie (197)
90 minut do smrti (2021)
Já nevím, jak to ten Dolph dělá. Od Atkinse dostane kopačku do držky, k tomu asi čtyři děla, a furt mu ty brejle držej na nose. Asi je má přilepený nebo nevím.
Ten chlapec je postrach 2 (1991)
Jack Warden je tady naprosto boží. Díky němu je tahle hovadinka i po několikátý snesitelná.
Umenie sebaobrany (2019)
Vynikající žánrovej mix, kterej mně dost zvedl náladu. Jesse Eisenberg se do role trouby perfektně hodil. Pozn. Snímek obsahuje nejrychlejší zápas na život a na smrt v historii karate.
Kladivo (1989)
Opravdu dost hodně těžko popsatelná záležitost. Na steroidech tenkrát byl asi celej štáb, ne jen herci.
Mission: Impossible (1996)
Z nostalgie přidávám jednu hvězdu, i když ta finální scéna z tunelu je příšerná.
Vraždy podľa predlohy (1995)
Thriller o sériovým vrahovi, kterej je vždy o krok napřed než policie, mě svým námětem docela nalákal, jenže. Délka dvě hodiny je hodně přepísklá, psychouš má charisma prodavače zmrzliny a to vykrádání Mlčení jehňátek mě doslova iritovalo. Slabý dvě za Holly Hunter.
Prevýchova Cameron Postovej (2018)
Po čtyřiceti minutách jsem to musel vypnout. Léčba homosexuality bohem je těžkej kalibr. Jinak na roztouženou Chloë se koukalo dobře.
Odplata (1999)
Tenhle film jsem si zamiloval až po několikátým zhlídnutí. Strašně se mně líbí, jak ten Číňan zamachruje s motýlkem, když se chystají vykuchat Portera.
V sieti (2020)
Na můj vkus trochu moc přešvejkováno, čímž nechci snižovat výchovný dopad na mládež, kterej tenhle dokument zřejmě má. Pro holky to asi taky nebylo nic lehkýho. Ale dostal mě ten závěr, kde se ještě prasák obhajuje, jako by ta komunikace s dvanáctiletou holkou byla naprosto v pohodě, dobytek.
Pre balík prachov (2020)
Steroiďák Jai Courtney jako agent federální BI je věrohodnej jako sviň. Zvlášť když ho přepere ženská.