Posledné recenzie (225)
Temný prípad - Nočná krajina (2024) (séria)
Kdyby se to neschovávalo za značkou True Detective, asi bych byl shovívavější, ale i tak by to nebyl žádný zázrak. Pozitivem je Jodie Foster, 1. a 5. epizoda a prostředí Alasky - thats it. Jinak je to scénáristická křeč a spousta vaty a nesmyslů. Šest hodin v čudu.
Unesený let (2023) (seriál)
Stupidita střídá stupiditu.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Velmi slabý intro a mám takový pocit, že svůj peak si série zažila 5. a 6. dílem. Řemeslně je to dobře odvedená práce, v rámci konkurence na špici, ale na mě už krapet připitomělí - což bylo vždy, ale býval tam větší balanc.
Posledný denníček (53)
Inglourious Basterds - David bowie
.