Recenzie (361)
Môj sused zabijak 2 (2004)
Matthew Perry bol super ostatný slabý priemer
Gran Torino (2008)
Clint je proste Frajer !!!
Homolka a tobolka (1972)
Neviem či bolo nutné trikrát natočit film ktorý nemá v sebe nič absolutne nič
Apokalypsa: 1. světová válka (2014) (seriál)
Perfektný dokument
Hellboy (2004)
Pobavilo . Hitler zomrel v roku 1958
Sněženky a machři (1982)
Film postavený na jednom nevychovanom grázlovi .
Štvrté proroctvo (2009)
EE - everyone else
Rozpaky kuchaře Svatopluka (1984) (seriál)
Originálny seriál super 👍👍👍
Povodeň (1998)
Veľmi dobý film oceňujem atmosféru a netradičné prostredie
Na samotě u lesa (1976)
Obyčajný film z ktorého cítiť tak príšernú strojenosť.Ak je toto medzi najlepšími 100 filmami na CSFD potom tu nemá zmysel niečo hodnotiť.