Recenzie (361)
Intímne tajomstvo (2007)
😂🤣😂
Búrlivé víno (1976)
Vinohradnícka agitka , stačí vidieť raz a potom už nikdy viac
Svatba na bitevním poli (2008)
Čo to malo byť ???
Chatrč (2017)
0 %
Horšie to už nebude (2006)
Sotva mohl tušit ....
Daj si pohov, kamoš! (1993)
Daj si pohov, kamoš! 😂😂👍
Co je vám, doktore? (1984)
Ivona Krajčovičová zaujala ale film neoslovil ničím svojou všednosťou.
Ambulancia (1990)
Videné na VHS,na svoju dobu mierne nadpriemerný film vďaka E.Robertsovi
Čiernočierna tma (2000)
Veľmi dobre natočené Sci-Fi aj napriek nízkemu rozpočtu.Takzvané nočné sci-fi pripomenulo Votrelca z roku 79.
Riddick (2013)
Na jednotku to nemá ale určite lepšie ako dvojka.