Recenzie (361)
Warlock (1989)
Na svoju dobu super filmýk z dobrými nápadmi v scenári
Ako utopiť dr. Mráčka alebo Koniec vodníkov v Čechách (1974)
človeče po dvoch deci ?
My všichni školou povinní (1984) (seriál)
Kvalita 👍👍👍
Trávnikár (1992)
70%
Timecop (1994)
Kričí s toho béčkovosť filmu ale aj tak sa to podarilo celkom dobre
Daj si pohov, kamoš! 2 (1995)
Dvojka nesklamala
Tri vajcia do skla (1937)
Vždy si rád pozriem tento film a patrí medzi moje tri najoblúbenejšie od Buriana
Inštalatér (2016)
Dobre som sa pobavil :-) :-) Český Forrest Gump.
Muži v čiernom 2 (2002)
Sorry ale ten pes to bol otrasný nápad a pokazil mi celý film.
Posol budúcnosti (1997)
70%