Obľúbené seriály (10)
Stranger Things (2016)
Najlepší seriál, aký som kedy videl.
Wednesday (2022)
Smallville (2001)
Mladé ninja korytnačky (1987)
Away (2020)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Dr. House (2004)
Keď už sama kráľovna Alžbeta navštívila osobne DR. Housa, tak tento seriál naozaj stojí zato.