Recenzie (164)
Blood and Bone (2009)
Velmi průměrný film ve všech ohledech. V těch důležitých dokonce pod průměrem zaostává.
James Bond: Skyfall (2012)
Radím dát Skyfallu 2 projekce. První mě totiž zklamala, ale druhá naprosto nadchla. Takovej rozdíl v líbivosti mezi první a druhou projekcí jsem asi ještě nepocítil. Každopádně Skyfall je parádně britskej. Takhle přesně vyváženou dávku melancholie, vážnosti, akce, dialogů atp. prostě jinde zatím až na vyjímky neumí. No a Craig je fakt bezkonkurenční jak mezi Bondama tak mezi filmovejma postvama vůbec. Nevím čím to je, ale temný stránky jeho osobnosti jsou ještě zábavnější než ty světlý.
Smrtonosná pasca 2 (1990)
Cival to řekl.
96 hodín: Odplata (2012)
Žádná sláva, to přiznávám a hodnocení tomu odpovídá, ale i tak jsem si to užil.
Nadoraz (2010)
68%? To jako vážně? Po pravdě uvažuju, že tomu z protestu napařim odpad. Některý joky byly vyčpělý jak Zdeněk Izer a herecký obsazení funguje maximálně tak v teoretický rovině. V praxi začiná bejt Galifianakis nudně zaškatulkovanej retard a o tom, že Downeyho herec poza postradá pestřejší barvy, se snad nedá ani diskutovat. To by samo o sobě až tak nevadilo, kdyby se nejednalo o jedny z nejokoukanějších herců posledních pár let.
Marta (2006)
Odpad si to asi nezaslouží, ale mě to nějak sralo, ale fakt hrozně. Mělo se to místo Marta jmenovat Detail.
V koži Johna Malkovicha (1999)
Zajímavej nápad, to jo, ale většina filmu je podivný incestní psycho.
Zem bez zákona (2012)
Žádnej trhák, kterej by vtáhnul a po celou dobu nenechal v kině vydechnout. To možná bude hodně lidí považovat za nedostatek, já ale sebevědomě prohlásim, že se pletou! Tohle prostě neni mafiánskej film, i když brutálních činů prostej taky neni, ale jde tu o víc než jenom o peníze. Bratři Bondurantovi ukázali jednomu malému městečku, co je to odvaha, přesvědčení a boj za spravedlnost.
James Bond: Casino Royale (2006)
James Bond je pro mě jeden z nejnesympatičtějších filmových charakterů, přesto musím Casino Royale ocenit jako skvělej akčňák s vcelku nápaditým dějem, kde hlavní hrdina nebojuje jen pěstmi.
Susedská hliadka (2012)
Díky velmi specifickým okolnostem jsem nebyl úplně schopný vnímat děj souvisle, což podle hodnocení asi byla trefa do černýho. Jednotlivé scény jsou totiž hilarious.