Recenzie (164)
Interstellar (2014)
Ne a ne se do toho zažrat..
Mestečko South Park (1997) (seriál)
South Park je určený ke každodennímu použití...KAŽDODENNÍMU!
Luther (2010) (seriál)
První serie boží. Druhá se taky dá, ale na třetí doporučuju hodit kokádu. Jedna věc se Lutherovi rozhodně nedá vzít a to je nejlíp zmáknutá ženská postava ever (Alice).
Jeden musí z kola von (2011)
Přežijte počáteční zmatek, ono se to rozjede... :)
Ľadová archa (2013)
HongKong kupí nesmysl na nesmysl a podpoří to neuvěřitelně retardovanejma dialogama. Nejvíc mě ale srala všudy přítomná rádoby alegorická "společenská" kritika. Za polárního medvěda na konci bych nechal BingBongSonga kutat uhlí v ruskym dolu. Jedno z největších filmových utrpení života.
300 Sparťanů (2007) (TV film)
Obsah zajímavej, zpracování mi přišlo podivný.
Pod paľbou (2010)
Čekal jsem víc než kopu nudy. Přitom téma má rozhodně potenciál.
Klub poslednej nádeje (2013)
Nějakej dojem to na mně sice zanechalo, ale celkově mě to vtáhlo o dost míň, než jsem čekal.
Z ničoho len nič (2006)
Snad kdybych užíval víc drog, tak se bude líbit víc..
Sedem psychopatov (2012)
Po velkym nic přijde naprosto pompézní finále. Stojí za to.