Recenzie (164)
Dobrodružství ježka Soníka (1993) (seriál)
Yea! Pecka z dětství, která mi s věkem připadá blbější a blbější zdaleka nejmín z toho, na co sem čučel.
Pokémon (1997) (seriál)
CSFD navzdory, nemohu dát horší hodnocení. Tohle jsem prostě megažral.
Jay a mlčanlivý Bob vracajú úder (2001)
Syndrom Tropické bouře...
Nepriestrelný mních (2003)
Hrozná pí*ovina, ale ne dost velká, aby si to zasloužilo pozornost.
Záviš - kníže pornofolku pod vlivem Griffithovy Intolerance a Tatiho Prázdnin pana Hulota aneb Vznik a zánik Československa (1918–1992) (2006)
Pustil jsem si film. Než jsem si přečetl jeho název, byl konec. I tak hodnotím standartní pětkou hvěz.
Amerika hledá topmodelku (2003) (relácia)
Prosím, přidejte možnost TOXICKÝ MEGAHNUSODPAD! ZNIČIT! ZAHUBIT! K příležitosti hodnocení tohodle pořadu.
Ranař (2011)
Sympatickej film ve všech ohledech, jenomže příběh je docela nudnej a malej. Naštěstí svym způsobem na tom film nestaví, takže ve výsledku to celkem ujde.
Udalosť (2008)
Mark Wahlberg a Zooey Deschanel?? Uoh!! Tohle byl můj první vjem, když jsem náhodou v TV narazil na nějakej (tenhle) film. Pak si řikám, že je to vypadá jako bravurně zmáknutej amatérskej film. Málem mi vypadly oči údivěm, když se na konci zjevilo obrovskym písmem M. Night Shyamalan. Kdybych tohle věděl na začátku, tak čekám asi padesátkrát lepší film. Přitom zajímavej nápad. Škoda...
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
Trochu moc fekálně-genitální humor. Až na tohle, fajn.
Blow Job (1964)
Jasně, člověk řekne, že dneska sex neni ve filmu nic šokujícího, máme porno, ale mně přijde zajímavý a zároveň (ze subjektivního hlediska) lehce znechucující vypíchnout obličejovou část a její "práci", když to tak řeknu.