Recenzie (10 032)
Provinční městečko E (2019)
Odporná propaganda z jednoho opravdu hnusného ruského městečka.
13 minút: Vo víre tornáda (2021)
Očekáváte katastrofický film a dostanete katastrofální vztahovku, která má pár zajímavých jmen, ale amatérskou režisérku, která to navíc celé sepsala.
Vous n'aurez pas ma haine (2022)
Silné téma ve slabém zpracování. Typické čistokrevné drama, kdy se někdo musí vyrovnat s rodinnou tragédií a vlastně mu to moc nejde ale vše vyřeší závěr ve slunečném dni, který dá důležitou špetku naděje.
Little Bone Lodge (2023)
Táhlé, nudné bez napětí a zajímavých postav nebo snad dobrých herců.
Arnold (2023) (seriál)
Zhuštění životopisu Total Recall do tříhodinového seriálu. Pro Arnieho fanoušky příjemné pokoukání, kde je Arnold podán jako ten pravý a bezchybný Američan a kostlivci ve skříni se prakticky neřeší. Trochu egoistické ale pro nekritické obdivovatele (kam patřím i já a díky Arnoldovi mám spoustu krásných vzpomínek na dětství) naprosto ideální. Pro odpůrce odpudivé až zdraví škodlivé.
Freaks Out (2021)
Dost nedivácká podivnost o partě zvláštních "superhrdinů" bojujících s nacisty. Prvky fantasy, válečného filmu a možná i trocha hororu ve zbytečně táhlém filmu, který se skutečně rozjede až v poslední třetině. Závěr s vlakem velice povedený, zbytek průměrný i nudný.
Psi (1992)
Otevřený pohled do nitra polských policejních jednotek na začátku 90. let. Určitě poutavé ale bohužel viditelně laciné a silně nedivácké.
Who Dares Wins (1982)
Šíleně dlouhé i zdlouhavé zároveň. Občas jako by děj stál na místě s minimální gradací a dost laciným vyvrcholením.
Joe Kidd (1972)
Clint Eastwood, režisér Sedmi statečných a .... velmi průměrný western.
Černé zrcadlo - Série 6 (2023) (séria)
Značné vaření z vody. Má to své momenty a minimálně Beyond the Sea a Loch Henry by jako celovečeráky s vyšším rozpočtem fungovaly na výbornou. Jako celek nejméně zajímavá série, původně hodně zdařilého seriálu.