Recenzie (9 997)
Super rýchlo a mega zbesilo! (2015)
Jason Friedberg, Aaron Seltzer si tentokrát vzali na paškál sérii Rychle a zběsile od prvního do pátého dílu. Kadence fórků a narážek je prakticky nekonečná, bohužel se povede tak 1 z 50 a to je dost málo. Zbytek je trapnost, nebo jen nuda.
Město strachu: New York versus mafie (2020) (seriál)
Dokument o tom, co nám v 90. letech ukázal Martin Scorsese v mnohem zábavnější formě. Policie versus největší mafiáni Ameriky 70. let. Bohužel dokument se zaměřuje hlavně na odposlechy a nepřináší tak nic, co by každý divák gangsterských filmů neznal. Kdyby šel film více do hloubky a přitvrdil, byl bych spokojenější.
Malé ženy (2019)
Svěží a zábavná verze klasické knihy a oblíbeného filmu, která si jde svou vlastní cestou a dokáže zabavit zpracováním dávného tématu do nové podoby. Průměrné hodnocení je pouze z toho důvodu, že tyhle filmy moc nemusím a více mě bavila verze z 90 let.
Yellowstone (2018) (seriál)
Drsnější Dallas? Možná trochu jo, ale musím uznat, že mě tahle rodina a jejich boj za svůj ranč, moc baví a fandím jim každou minutu. Do toho nádherné prostředí, hudba a famózní herecké výkony. Spousta dílů nikam nesměřuje a neposouvají děj, ale baví mě sledovat tuhle partu, která se s ničím nepáře. Konec třetí série mě ale dost naštval a zavzpomínal jsem si na doby, když jsem byl skoro před 20 lety v kině na prvním díle Pána prstenů.
Sirota Brooklyn (2019)
Edward Norton po dlouhé době režírující i hlavní postava v trochu podivné noir detektivce s neobvyklým hlavním hrdinou, kterého je trochu těžké si oblíbit. Atmosféra super, herecky slušné, jen to tempo až moc utahané.
XXY (2007)
Takové to typicky depresivní drama, bez špetky naděje v lepší zítřky. Film je zajímavý pouze do té doby, než se v první třetině, prozradí hlavní zvrat. Pak už to jede na neutrál.
Poslední semestr (2018)
Umírající a hodně nudný Johnny Depp.
Proxima (2019)
Nutno upozornit, že přestože je to film o astronautech, do vesmíru se nepodíváme. Ve výsledku se jedná o slušné rodinné drama, které by se však mohlo odehrávat i v kravíně, protože vše je pouze kulisou pro drama o odloučení matky s dcerou.
Švýcarák (2016)
Jedno velké WTF, pod kterým se skrývá film o silném přátelství.
Až príde oheň (2019)
Občas skoro jak od Mallicka, ale kvalitativně slabší. Kamera ale parádní.