Recenzie (9 972)
XXY (2007)
Takové to typicky depresivní drama, bez špetky naděje v lepší zítřky. Film je zajímavý pouze do té doby, než se v první třetině, prozradí hlavní zvrat. Pak už to jede na neutrál.
Poslední semestr (2018)
Umírající a hodně nudný Johnny Depp.
Proxima (2019)
Nutno upozornit, že přestože je to film o astronautech, do vesmíru se nepodíváme. Ve výsledku se jedná o slušné rodinné drama, které by se však mohlo odehrávat i v kravíně, protože vše je pouze kulisou pro drama o odloučení matky s dcerou.
Švýcarák (2016)
Jedno velké WTF, pod kterým se skrývá film o silném přátelství.
Až príde oheň (2019)
Občas skoro jak od Mallicka, ale kvalitativně slabší. Kamera ale parádní.
Americká žena (2018)
Herecky a atmosférou velice silné, příběhově a tempem slabší.
Nepolapitelný padělatel (2018)
Dlouhou dobu jsem se opravdu nudil a už jsem viděl hodnocení maximálně 2*. Ke konci se však něco zlomí a z filmu se stane slušná akční jízda, která nostalgicky vzpomene na počátky Johna Woo a díky tomu, přidávám tu třetí i když slabou hvězdu navíc.
Bojovník (2019) (seriál)
Výpravou povedený seriál, kde mě však baví pouze občasná akce, ale postavy mě nechávají úplně chladným. Což je v tomto případě špatně, protože jako každý jiný seriál, je i tento hlavně o postavách.
Lovci (2020)
Béčkař M.J. Bassett natočil kombinaci válečného akčňáku se survival hororem a už v prvních minutách je všechno špatně. Megan Fox, jako akční badass je ultimátní castingový omyl a z mizerné akce se přechází do ještě horší hororové části, která nejen, že neděsí a nenapíná, ale spíše diváka rozesměje, což je špatně, jelikož se film po celou dobu tváří smrtelně vážně. Nic proti pitomým béčkům, ale musí dokázat zabavit. To Rogue neumí.
Překladatelé (2019)
Thriller, který se snaží být za každou cenu chytrý a hrát si s diváky, ale nedaří se mu to a když už nenudí, tak nijak nenapíná ani nepřináší nic, co by diváka jakkoliv zajímalo.