Recenzie (1 878)
Bolestná realita (1994)
Kdybych to viděla v pubertě, zaokrouhlim 3,5* určitě nahoru za všechny ty "moudra, rebelii a lásky až za hrob" - teď už sem na to moc stará a bez ideálů. Ale Ethan je tu docela sympaťák.
Příliš tvrdý (1983)
Měl ochrnout a začít hrát na klávesy jako Stephen Hawking, to by bylo pořádný umění. Tohle je příliš tvrdý i na mě.
Milenec vdovy (2005)
Zajímavě divný film. Jeho snadná dostupnost (a vlastně i ten dokonale nesmyslný český název, který vzbuzuje naprosto mylná očekávání) je však bohužel dost na škodu - pak si to koupí/zkoukne v TV kdejaký trotl, který na to nemá žaludek. Netvrdím, že to má bůhvíjakou "hloubku", ale rozhodně se nejedná o jasnou sračku. Krásně balancuje na hraně "art filmu" a podivného blábolu - a to je docela osvěžující. A Dafoe je samozřejmě démon. .......... Takže takovýhle filmy do telky a Levných knih za pade fakt ne-e, pak to zbytečně leze do černejch.
Zemský ráj to napohled (2009)
(2,5*)
Netvor z púšte (2009) (TV film)
Konec dobrý, všechno dobré.
Tak neváhej a toč! (1995) (relácia)
Zamlada jsme na to čuměli pořád, i když s postupem času ("dospívání") mi to přišlo čím dál trapnější. V klidu 2*. (s Žilkovou jsem neviděla ani jeden díl, takže netušim, jak to zkazila)
V pavúčej sieti (2007) (TV film)
Chtěla sem dát 1*, ale Bišop je nesmrtelný, takže odpad za klamy!!§
Šiesty deň (2000)
(zábavný průměr za skoro 3,5* a nechápu to zbytečně nízké hodnocení, takže nahoru)
Tron: Dedičstvo (2010)
(2,5*)
Nevydarený únos (2005)
Mě tyhle klony Magnolie a spol. prostě baví, i když z toho prvoplánovost stříká jak *doplnit humorné přirovnání*.