Recenzie (1 876)
Na budúci rok v rovnakom čase (1978)
To bylo tak milý. Začátek ve znamení bezstarostného mládí a nesmělosti, postupná proměna a odcizení (chytrý vzdalující se "každoroční" úvodní záběr domu a dobové předěly), vtipné etudy i životní rány, zvážnění. Ale stejně zas příští rok ve stejnou dobu. Poplakala som.
Míč (1991) (TV film)
♫ Nebř je tak krásný, Nebř je nejmoudřejší básník ♫
Jednou dokola (1991)
Né moc dojímací dojímák s podivnými morálními tanečky.
Kam zmizeli všichni lidé? (1974) (TV film)
(za "guinejská prasata" v dabingu opět dík!)
20 000 miľ pod morom (1997) (TV film)
Iritující neumětelská nepodařenost. A jestli ty triky byly zamýšleny jako "moderní pocta Zemanovi", pak je možná nemuseli dělat v Malování.
Tintorera, žralok zabiják (1977)
Nevázaný sex, kozy, bobři, šulini, paryby, krev, vnitřnosti. Prosluněná letní hloupoučká pohodovka, která si převážnou část filmu - na rozdíl od Čelistí - nehraje s gumovými zvířátky.
Talk show bez zábran (2010) (relácia)
"Máme právo číst muži sms, e-maily a jiné soukromé zprávy?" - "No to si pište!" ... ok
Tyranosaurus (2011)
(úplně jsem zapomněla, že jsem ve Varech byla i na tomhle - což asi vydá za celý zbytečně okecávací komentář... ale nelituju účasti, jen je to prostě normál)
Wipeout - Súboj národov (2011) (relácia)
Wipeout + trapnost = Wipeout - Súboj Národov. Malinko to pozvedlo zlomení Polákovy ruky a srdce.