Recenzie (938)
Bedári (2012)
Někdy jsem si říkala, proč nedali větší prostor mluvenému slovu, některé písničky působili tak zdlouhavě, vláčně a nudně. Je to zfilmovaný muzikál, to nelze ani porovnávat s filmem natož s knihou. Tady už mě tolik nezaujala scéna, kdy se Javert vrhne z mostu do řeky jako v 98' (v 82' ji ani nezobrazí), ale Valjeanova smrt ta byla hodně dojemná (stejně tak i Fantine). Obsazení bylo ideální jen bych čekala, že Marius bude poněkud výraznější a sympatičtější. A velice mě pobavilo duo Thénardierových. Ale je to moderní film-muzikál a vynikal svou "barevností" scén, které se mermomocí snaží diváka zaujmout. Zajímavé je že ve filmu z 82' nepotřebovali takové efekty, stačilo jim vybrat zajímavé a kontrastní herce a na mě zapůsobili úplně stejně báječně. A není to tím tématem naopak mě kniha přišla velice zdlouhavá, nudná a strašně předvídatelná.
Ako chutí láska (2002) (TV film)
Docela zajímavá pohádka s velmi dobrým obsazením v příjemném prostředí, ale co ten námět? Co by tomu řekli čeští dietologové? To by asi paní Cajthamlová byla hin, jak rychle Cvalík zhubl, nebo snad ne?
Lišáci, Myšáci a Šibeničák (1970)
Krásný nostalgický film s příjemnou hudbou pro děti i dospělé. Myslím si, že je to daleko lepší než nějaká připitomělá pohádka pro děti, ve které není ani poučení nad kterým by se mohly zamyslet. I přesto že jsem fanouškem barevných filmů, tenhle film mám velice ráda, protože nám ukazuje život před x lety, jak byli lidé šťastní a stačilo jim tak málo, zvyky a tradice, kdysi tak dodržované.
Sex 100+1 (2007)
..."Ty mě šmíruješ, když šmíruju?"... :oD
Hystéria (2011)
Film není ani příliš romantický ani bůhvíjak vtipný, spíš se více zaměřuje na dobovou atmosféru. Potěšilo mě obsazení H. Dancyho, F. Jonesové a R. Everetta.
Creepshow III (2006)
Plíživý děs nezklamal. Velice mě zaujalo s jakou lehkostí se prolínají jednotlivé strašidelně zábavné příběhy, proto zřejmě režiséři bohužel vypustili kostlivce, který byl v prvním filmu průvodcem a uvaděčem příběhů (ve 2. filmu se použil animovaný příběh). Hrozná byla i animace v úvodu, kdyby byla dělaná jako animace v závěru filmu bylo by to o mnoho lepší.
Havran (2012)
Jeden z nejlepších novodobých filmů, který se týká tvorby E. A. Poa. Poe napsal mnoho dobrých povídek, které by mohly být skvělým námětem na film nebo spíš miniseriál, bohužel se jeho horory v poslední době staly motivem pornofilmů. Za obsazení a filmové triky si mé hodnocení zaslouží.
Scapinova šibalství (2012) (divadelný záznam)
Pokud máte rádi Moliérova díla a právě Skapinova šibalství všem vřele doporučuji z roku 1980 s Vladimírem Menšíkem a jeho nenahraditelným humorem.
Fish Tank (2009)
Velice zajímavý pohled na životní styl velmi nízkých vstev obyvatelstva, který můžeme pozorovat jak v Anglii tak v ČR, počínaje nevkusnou hudbou, trapnou choreografií, až po kýčovité pojetí "krásy" jako životního kultu.
O líné Nitce a prstýnku s rubínem (1984) (TV film)
Viktor Preiss to s Ladislavem Potměšilem zachránil