Posledné recenzie (935)
Stratený objaviteľ Tad a smaragdová doska (2022)
Nejslabší díl z trilogie. Nejlepší byl 2. díl.
Racek (2021) (divadelný záznam)
Nechci dávat přímo odpad! někoho tato hra jistě zaujme, ale můj žánr to rozhodně není. Vlastně nemohu říct, že by se mi kdy líbilo nějaké ruské dílo (krom pohádek).
Spalovač mrtvol (2017) (divadelný záznam)
Porovnat mohu jen s filmovou předlohou a stejně jako film má i hra nudné zdlouhavé pasáže, které když vynecháte nic se nestane.
Posledný denníček (3)
*
*