Recenzie (935)
Prečo práve on? (2016)
Dalo by se říci nevhodná komedie, ale také idiotská. Zatím nechápu co je na vulgaritách a sexu vtipného. Možná to přijde vtipný puberťákům, ale já už mám toto období za sebou.
Balerína (2016)
Rozhodně dost motivující pro mladé tanečnice.
Bouřlivák (2008)
Bohužel je tento film jen pro děti. Dospělé diváky jen nasere, jak si jen někdo může nechat přerůst psa přes hlavu. Natož svěřit psa malé holčičce bez rozumu.
Najdlhšia jazda (2015)
Hezký romantický film, ve stylu Zápisníku jedné lásky.
Red Dog 2 (2016)
Hezký rodinný film.
Aldabra: Bol raz jeden ostrov (2014)
Krásný, poetický dokument. Parádní záběry, hezký komentář.
Mumínci ve filmu: Kometa se blíží (1992)
Dabing příšerný, ale pochopitelný a omluvitelný. Děj byl docela dobrý, ale raději bych dala přednost seriálu.
Psia duša (2017)
Kterýkoliv film, který dokáže vzbudit city si právem zaslouží plné hodnocení.
Max Steel (2016)
Možná, kdybych to viděla nadabované, tak bych hodnotila jinak, ale mě to přišlo tak zmatené.
Power Rangers: Strážcovia vesmíru (2017)
Koukatelné, ale přeci jen mi tam chybělo pár detailů. Bylo tam málo typických prvků pro Strážce, které známe ze seriálu (1993). Vůbec by neuškodilo, kdyby víc propracovaly Zordy - Dinostroje. Uvítala jsem přiměřené hláškování, ne tak přehnané jako v seriálu, kdy postavy dokázaly kecat i při kung-fu chvatech. Dost jsem se bavila, když se holky učili bojovat stejně jako Kungfu panda. :o) To byl dobrý nápad. Ráda se podívám i na pokračování, snad bude i lepší.