Recenzie (938)
Letní válka (2009)
Daleko lepší byla Dívka, která proskočila časem. Námět na mě docela zapůsobil, tím co všechno by se mohlo stát, kdyby to jednou lidé přehnali s IT, takové trochu apokaliptické dílko.
Na konci sveta (2013)
Další ze série "Krev a Cornetto" tedy inkoust a obal od zmrzky.
Súmrak mŕtvych (2004)
Líbí se mi spojitost s Jednotkou příliš rychlého nasazení (série "krve a cornetta") ;o)
O dívce, která proskočila časem (2006)
Pěkný příběh. Je úžasné jak Japonci dokáží ve filmu vyjádřit statečnost, sílu a odhodláni.
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Pěkná černá komedie.
Skryté zlo (2017)
Je třeba říci tomuto filmu Bye bye a pohřbít ho v archivu.
Batman - Gothamský rytíř (2008)
Film se skládá z jednotlivých povídek.
Spoveď mladej nevesty (2005) (TV film)
Docela zajímavě zpracovaný film.
Prvý alebo druhý (2010)
Romanťárna, u které každý stejně ví ze sladkých pohledů, jak to dopadne.
Skryté kráľovstvá zvierat (2014) (seriál)
Parádní záběry.