Recenzie (935)
Junior (1994)
Myslela jsem si, že není nic horšího než vidět těhotnou ženskou, ale jo je... vidět těhotnýho Schwarzeneggera.
Běžci (2010) (TV film)
Jako pokus o české sci-fi si to zaslouží aspoň jednu hvězdičku. Ještě by to chtělo dobrý horor, na který Češi tak nějak nemají buňky.
Mr. GS (2008) (relácia)
Pořad, u kterého se zasměju stejně jako u Uvolněte se prosím a Show J. Krause.
Strašenie (1963)
Daleko víc se mi líbí remake a nejde jen o obsazení. Závěr v remakeu byl lepší a celkový děj... Kompletně jsme se v remakeu dozvěděli všechno o domě, kdežto v tomhle filmu se nedozvídáme nic o majiteli domu a Elleanoře. Zkrátka jsem očekávala, kdy už v závěru vybalí spojitost Elleanory a domu, bohužel ji nechali dřív zabít než nám to vysvětlili. Remake je zase míň strašidelný ;o)
Carrie (2013)
Mě se to zdálo jako docela dobrá verze, jen bylo dost přehnané jak 3 x zobrazili, že na Carrie padá prasečí krev mě to stačí jednou ale zato to chci pořádně, takže jako dramatický efekt zklamal (stejně jako má někomu zrychlení obrazu přijít směšný... to taky nechápu). Jinak po shlédnutí traileru film už nemůže přinést žádné další překvapení.
Evil Dead (2013)
Hodně krve a nechutností, ale starý lesní duch byl lepší, i když to byla spíš komedie nebo sci-fi než horor.
Smrteľné zlo 2 (1987)
Snad ještě vtipnější než 1. díl, no snad to měl být takový scifi horor.
Jakub a jeho pán (2014) (divadelný záznam)
Hezká hra, vtipná, ale bylo tam i cosi smutného, co se vždycky bude opakovat.
Nekonečný príbeh (2001) (seriál)
Pro mě už to není bohužel TEN Nekonečný příběh s krásnými postavami.
Díra (2009)
Příjemná podívaná o překonávání sebe samého a především svého strachu. Ten kašpárek mi připomněl Kočičí oko ;o)