Recenzie (938)
Prežijú len milenci (2013)
Obsazení bylo skvělý. Díky bohu, že už nám necpou upíry procházející se za dne mezi lidmi. Chyběla mi tam nějaká akce. Je to takový horor bez strašení, jediný co by mě mohlo vyděsit by asi byla ta prognóza ekologického kolapsu.
Patriot (2000)
Film se mi líbil, jen mě rozčilovaly některé až přehnané scény.
Insidious: Kapitola 2 (2013)
Každý díl Insidious v sobě skrývá nějaký pokojíček, který obývá strašné zlo. Nechme se překvapit co na nás vybafne ve 3. pokoji. 1 a 2 parádně propojené. Kostými byly skvělé.
Insidious (2010)
No zas tak děsivý ten horor nebyl, ale strašidla byla udělaná parádně.
Temnota (2002)
Totálná ztráta času. Závěr byl pak přehnaně absurdní.
Procitnutí (2011)
No horor to nebyl, spíš to bylo strašně smutný. Dobře i slzyčka ukápla. :o) Takhle vypadá hraný Casper pro dospělé. Neváhejte a pusťte si tento film, rozhodně stojí za shlédnutí.
Hrôza v Connecticute (2009)
Nechutnosti a pořádné lékačky. Už začátek byl pořádně morbidní, ale titulky... ty mě dorazily.
Ja, Frankenstein (2014)
Spousta počítačových efektů a parádní obsazení (Aaron Eckhart, Bill Nighy) se snaží dostihnout značně nedostatečný děj. Opět se ocitáme uprostřed války 2 týmů ve městě, obývaném max 2 lidmi (doktoři). Jak uvěřitelné! Chrliče, kteří se proměňují v lidi... není tohle snad Quasimodo? Navíc závěr jako ve stylu Batman a Spiderman. I Frankenstein se stal po vzoru komixových postav ochráncem lidstva. Jak velmi originální.
Pomsta ze záhrobí (2008) (TV film)
Já se jenom divím, že tohle dokázala stvořit německá produkce. Film rozhodně nepřekvapí ani příliš nevyděsí, ale dobrý soundtrack vás udrží v napětí, sem tam na odlehčení pár vtipných scén a na závěr překvapivý konec, který není ohraným klišé - tzv. horor s dobrým, nedobrým koncem. Rozhodně je tohle lehce nadprůměrný horor.
Kolotoč (1996) (relácia)
Jednoduchá soutěž plná idiotských soutěžících.