Recenzie (938)
Leatherface - zrození (2017)
Při sledování zjistíte, jak moc záleží na detailech a jak málo stačí ke změně alespoň filmového osudu. Tajně jsem doufala, že to skončí happyendem a kdyby nebylo pokračování tak i mohlo.
Sedem zhavranelých bratov (2015)
Nad pohádkou jsem se radovala úplně stejně jako Bohunka, když vytrhala kopřivy. Musím se přiznat, že originální pohádku příliš neznám, ale myslím si, že filmové zpracování působí o trošku věrohodněji než ostatní pohádky (např. Zlatovláska z r. 2016). A i kdyby pohádka nesouhlasila s literární přdlohou, tak stejně bych nenalezla prvky, které by bily do očí svou absurditou a trapností. Marta Issová byla skvělá a její ztvárnění postavy působilo přirozeně.
Syn Boží (2014)
Zpracování určitě není špatné, ale v hlavní roli se objevili už i lepší herci.
Niečo ako láska (2005)
Film mi hodně kazil Ashton Kutcher.
Chuckyho kult (2017)
Bylo to vtipný a zábavný. Celkově mi přišla ta panenka vtipná.
Duše ďábla (2012) (seriál)
Nevím, co od toho někteří diváci očekávali? Já jsem tedy dostala co jsem chtěla - trošku strašidelné vyprávění na dobrou noc, co vám nezničí hezké sny. Navíc to bylo dobře zpracované a příběhy těch lidí mě zaujali. Všichni přece víme, že pohádky jsou nereálné, tak nevím proč by tohle měl brát někdo smrtelně vážně jako nějaký dokument, vždyť tvůrcům jde jen o jediné: zaujmout, stejně jako všechny pohádky.
Kožená tvář (1990)
V závěru, kdy by měl gradovat strach, mi přišli některé scénky poněkud komické. Velmi se mi líbila holčička s panenkou a zalévání vysušeného dědečka.
Emoji Film (2017)
Je to trochu klišé, ale víc by se mi líbil závěr, kde by zdůraznili, že se jedná o smajlíky z facebooku.
Ako sa stať zlatokopom (2017)
Milá komedie, nevtíravá a hlavně není trapná a křečovitá. Derbez & Hayek byli pěkný pár. Dobrým nápadem bylo nedávat známým tvářím dostatek prostoru, který by zbytečně zabrali pozornost diváků.
Miláčik Herbie (1968)
Toto mi připadá jako laciná komedie. Daleko lepší je remake s Lindsay Lohan.