Recenzie (5 328)
Přeludy (2015)
Bubufilm o neklidném domě se v závěru změní v boj o život. Tři čtvrtiny jsou velmi průměrnou béčkovou duchařinou, kde nefunguje ani atmosféra, ani napětí, ani efekty - lekačky typu třísk, bum, prásk nemusím (tohle bych v kině vidět nechtěl - vyhozené peníze). Celou dobu jsem se rozhodoval mezi odpadem a jednou hvězdou, jelikož pošahané blbky, kterým nikdo nevěří, mi pijou krev. Speciální efekty k smíchu, to by zvládl i největší amatér. Herecké výkony mizerné, postavy nesympatické. Hudba (krom třískání) dobrá, kamera obstojná, leč jen konec mě přinutil přihodit hvězdu navrch.
Gargoyl (2004)
Chvilku mi trvalo (po přehlédnutí titulku: Rumunsko 2004), než jsem zjistil, že se nejedná o osmdesátkový horror (hlavně na začátku ta potvora nevypadala moc pixelově, tudíž jsem ji bral, že je dělána stop-motion animací). Jinak klasický snesitelný příběh (jakých jsou stovky) o mýtickém démonovi, který se ukáže jako skutečný. Oddechovka, nestěžuji si, dokonce mě dostala i jedna lekačka v kostele. Škoda, že tvůrci nevyužili více krásné rumunské přírody, o gore efektech raději pomlčím (dobře, utržená hlava docela šla, ale nabízel se větší masakr v přímém přenosu). Vetřelčí vajíčka mě rozesmála! Prostě Wynorski, no...
Mosazná konvice (2012)
Tak trochu černá komedie, u které se člověk neválí smíchy po zemi, se nepromění v tragédii, což by jí možná prospělo. Nápad je pěkný, provedení umírněné. Přeci jen, tohle nabízelo pěkný odvaz. Přidat trochu šťávy...a nemuselo by to být jen u roztomilé s/m scénky. Moulovatý bábovka Michael Angarano mi dvakrát nesedl, i když chápu, že se jeho postava přeci jen vyvíjela. Některé způsoby sebepoškozování byly rozkošné, mnohým však chyběl již onen zmiňovaný tah na bránu. A být po mém, zašel bych více do temnoty. Sečteno a podtrženo - příjemný večer s kouzelnou konvicí, co vás obdaruje, když si pořádně namelete hubu...
Traja cudzinci (2008)
KRAVINA! Hovadské chování postav vrcholí v momentě, kdy on zastřelí nepravého (což tušíte předem) a ona pobíhá potmě v lese až spadne do jámy. Konec by si možná hvězdu zasloužil, jenže je to celé tak blbé, že zkrátka ne. Nojo, podle skutečné události, pche. A pak kecy typu: ,,Všechno dobře dopadne, neboj..." Trapné, směšné, bez atmosféry, nápadu, prostě všeho, co od filmu čekáte. Absolutní ztráta času a velké zklamání,....hnus.
Vražda na večeri (1976)
Musím přiznat, že jsem se bavil i po letech.... Starý dům (spíše hrad), mlha, noc, bouře a pět nejlepších detektivů má vyzkoušet svůj ostrovtip. Pravda, nemohl jsem se ubránit dojmu, že mezi pozvanými jsou inspektor Clouseau, Columbo a mladá Minerva McGonagallová, nijak mi to ale požitek nekazilo. Vtipné dialogy, nedorozumění, komolení jazyka i hrozící kuklení (převleková hra) mě bavily. Ona:,,Nejbližší pumpu jsem viděla 8 mil za námi." On:,,Neboj, já tu na tebe počkám."
Na stope (1985)
Staré tajemné sídlo, zuřící bouře, sezvaní hosté a vrah kráčející tajnými chodbami. A zatímco se hosté dozvídají, proč byli pozváni, objeví se první mrtvola. A pak druhá a další a v jisté chvíli to vypadá jako Čtyři vraždy stačí, drahoušku, následně jako Fantom Morrisvillu a pak všechny ty staré báječné německé wallaceovky. Závěr už má jen krůček k bláznivým groteskám kombinovaným s Cimrmanem. Mně vůbec nevadila podobnost s Vraždou na večeři. A velmi mě potěšil T.Curry, který vskutku exceloval! Škoda, že jsem si ho nemohl poslechnout v originále, ale český dabing byl skvělý, což se vyvažuje. Já bych udělal asi příběh strašidelnější, ale zas jsem se bavil...
Koledu, nebo něco provedu (1986)
I rocková hudba může zabíjet. A bacha na splachovací záchod!
Na návšteve (2015)
Udělal jsem chybu, že jsem nemrknul do komentů. Vědět, že jde o FF, neztrácel bych s touhle ptákovinou čas. To ale byla blbost! Celý film sledovat dva spratky, jak plkají o ničem a vyslýchají nebo šmírují prarodiče, co jsou evidentně na hlavu. K čemu tam sakra byla ona báječná trouba na pečení? Já bych věděl, tvůrci filmu ne. Hloupý film, u kterého jsem se sice v poslední čtvrtině vydatně zasmál, jenže jsem čekal strašení. Naprostá ztráta času a 1* z milosti, i když je to spíš odpad.
Nenasytná Tiffany (2015)
Zpočátku jsem měl obavy z FF, ty se naštěstí rychle rozplynuly. Nakonec jsem byl spokojen, jelikož takovou Tiffany...hm, mám rád. Nechci prozrazovat, i když člověk vytuší poměrně záhy, co se pod jménem Tiffany skrývá. A já jí tleskám. Normálně bych dal 3*, ale za pěkný konec přihodím ještě jednu. A samozřejmě průpovídky z naší každodennosti - ,,Jak je něco davový, tak to stojí za prd." Ale Tiffany za to stojí. K vidění na STREAMU do zítra (31.10.) v rámci Halloweenu společně s Ghoulem.
Tales of Halloween (2015)
Původně jsem chtěl vydržet do 31.10., ale znáte to, člověk je tvor zvědavý...tak jsem se sice připravil o halloweenské překvapení, na druhou stranu zas tak nelituji. Popravdě - celá antologie je na poctivé 2*, jelikož většina anekdot je naprosto předvídatelných. Jenže já se hezky pobavil - záchvat jsem dostal u variace na Texaský masakr - a k tomu si užil kopici mrtvol, kýbly krve, střeva ven, hlavy pryč. Titulky jak od T.Burtona, fajnová hudba a pěkná kamera. Škoda, že jsem čekal řádné strašení, nikoliv komedii, byť černý humor mám rád. A věčná škoda, že když už nejde o děs, pak mohly být příběhy ještě vtipnější. Přesto hodnocení zvedám za všechny ty krásné kostýmy, podzim, dýně, vytrhané oči, ukousnuté hlavy a upečené Jeníčky. 3,5*