Recenzie (951)
Equalizer 3: Posledná kapitola (2023)
Trojka je víc podobná jedničce co se týče pomalejšího rozjezdu a gradace. Trochu škoda, že finální pomsta na hlavním padouchovi byla zbytečně krátká a obecně tam na mě bylo dost málo akce. Ale rozhodně jsem se nenudil a klidně bych si dal i čtyřku…
Uprostřed ničeho (2023)
Až na pár slabčích chvilek to bylo fakt dobrý….kupodivu i uvěřitelný a celkem napínavý…
Všetko je stratené (2013)
Dobrý to bylo…Nepmatuju si film, kde by byly receny asi tak tri slova…A ta bezmoc a přitom odhodlání to nevzdat…Měl fakt dost smůlu…
Malá morská víla (2023)
Podobně jako u animované verze, jen ještě o něco horší…
Malá morská víla (1989)
Jedna z těch nudnějších a pro mě vlastně nekoukatelných Disnyovek…
The Gray Man (2022)
To jsou ta očekávání “nového Bonda”, kdy ve finále dostanete navoněnýho tripl ikse…
Vyproštění 2 (2023)
Tak jako u jedničky mi tu vcelku nic nechybělo…Akční jízda s nutnym ptosem…Na sobotní večer určitě dostačující…
Hrana zlomu (2021)
Ty dvě hvězdy spíš za snahu…jinak to byla děsná nuda bez jakéhokoliv napětí nebo strachu…
Battle Royale (2000)
Já to budu pořád zkoušet tu asijskou kinematografii a třeba k tomu jednou nějak dospěju…ale u tohodle filmu to ještě nebude…
K zemi hleď! (2021)
Naprosto dokonalý film ve všech ohledech…Parodie na všechny katastrofické filmy a přitom znepokojující realita dnešní společnosti…