Recenzie (951)
Krvavě rudé nebe (2021)
Kdybych do předu věděl, že je to upířina, dal bych od toho ruce pryč, ale nevědě.... No co se dá dělat, dokoukal jsem to, ale byly to útrapné dvě hodniny.... sice dobře natočený, ale za mě děsně nudný...
Hrozba smrti (2024)
Zcela dostačující film na páteční večer k pivu... Gyllengaal je zase ve formě a kouká se na to sakra dobře... McGregor není herec, ale tady to tak nějak nevadí... Za mě naprostá pohoda...
Jedeme na teambuilding (2023)
Ach jo…. jako nečekal jsem moc, ale že to bude až tak nevtipny a blby, to me překvapilo…Něco na úrovni Buď chlap…
Land of Bad (2024)
Ze začátku to vypadalo, že by to mohlo být něco jako Na život a na smrt.... Ale postupně se to zvrhávalo jen v nerealistickou akční jízdu... Tím nechci říct, že by to bylo vysloveně špatný, ale to finále už bylo trochu moc....
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Nemůžu jinak než dát plný počet…To bylo tak hezký….Koukal bych na to dál a dál….Opravdu po dlouhé době krásná podívaná
Zatmenie (2023)
Předpokládám, že přirovnání k pokusu o Tarantino/Ritchie podívanou už tady někdo použil... Celkově to nebyl zas tak špatný pokus... Naopak, na mě to fungovalo prakticky od začátku až do konce... Ale já mám holt problém s Štáfkem... podle mě to není dorbý herec a já mu to prostě nevěřím... Tereza Švejdová taky není můj favorit a Čubu s Ferro taky nijak nevyhledávám... Věřím, že kdyby to mělo jiný obsazení, tak je to min. o stupeň lepší....
Asteroid City (2023)
Ani celý vagon populárních a super herců nezachrání nezáživnou a pro mě děsně nudnou podívanou... A to mám Andesonův styl rád... Ale tady už to bylo moc...
Bratia (2023)
Přiznám se, že patřím spíš ke skupině, která nemá potřebu Mašíny nijak oslavovat za jejich činy... Nicméně nechci tady hodnotit historické souvislosti a činy jako takové. Hodnotím film a ten, ač dobře natočený (na české poměry), tak mě nezaujal na tolik, na kolik jsem čekal... K bratrům ani ostatním "hrdinům" jsem si vztah nevybudoval. A bohužel mě ani nějak zvlášť nezasáhla tíživost doby...
Prišla v noci (2023)
Já nevim no.... Asi mě to spíš víc sralo než bavilo... možná jsem až moc přecitlivělej, ale tyhle rodiný lapálie mě nikdy nebavili... a to jak ve filmu, tak v životě...
Wonka (2023)
Takovej ten film, u kterýho nemůžu vlastně hodnotit... Mě to nebavilo, ale špatný to asi nebylo... Moc zpívání, moc barev...