Recenzie (951)
May (2002)
Nic jsem nečekal, nic jsem nedostal....
Drive (2011)
Seconds Apart (2011)
Jak jsem se toho bál a dlouho jsem to odkládal (ano, bylo to kvůli zdejšímu hodnocení), tak jsem byl nakonec mile překvapen. Seconds Apart si rozhodně zaslouží tři hvězdy. Pěkně to utíká a rozuzlení bylo opravdu povedené....
Nenávisť (2004)
Nic extra, že bych se z toho podělal strachy, to ne. Ale párkrát jsem se lekl, to se musí nechat....
Na straně osm (2011) (TV film)
Ještě ráno, když jsem se rozhodoval, kolik dám, jsem byl přesvědčen, že to budou jenom dvě. Ale já mám slabost pro Billyho a tak dávám, kolik dávám. Na špionážní thriller to pro mě bylo moc málo napínavé...
Bereavement (2010)
Pořád jsem čekal, kdy se to nějak rozjede, ale marně… posledních dvacet minut už jsem měl sto chutí přetočit… a co mělo znamenat to po titulcích???
Obhajca (2011)
Jak nemám Matthewa McConaugheyna v oblibě, tak Lincoln Lawyer byl hodně dobrý "právnický" thriller.... a to i s ním
Super 8 (2011)
Neslané, nemastné... Ale koukatelné....
Zatiaľ spolu, zatiaľ nažive (2010)
Přesně takhle má vypadal akční dobrodružná komedie. Všeho tam je totiž akorát a skvěle se to doplňuje.... Jen víc takových počinů... PS: Cameron je stejně pořád kočka...:-)