Recenzie (338)
Barry - Wow (2023) (epizóda)
Finale skutočne velkolepe:)
Firefly (2002) (seriál)
Taky redneck Star trek:)
Umenie sebaobrany (2019)
Weird
Matka versus android (2021)
Hruzostrasna kokotina
Matrix Resurrections (2021)
Davam tri len z nostalgickych dovodov, ako skalny fanusik povodnej trilogie. Su veci na tomto svete (filmovom), na ktore sa nema šahat, a pokial ano tak len velmi citlivo. Matrix 4 nie je ten pripad, je zrejme ze islo opat o prachy. Tento snimok nemal nikdy uzriet svetlo sveta.
Homeland - Zradca - All In (2018) (epizóda)
Tu výprava trochu zlyhala, z Budapešti urobili Moskvu, ani sa to nepokusali maskovat, skoda
Dámský gambit (2020) (seriál)
Jediná škoda je, že je to totálna fikcia. V ženskom šachu bola jediná veľmajsterka porovnateľná s mužmi iba maďarská židovka Judit Polgár (a po nej už iba jej dve sestry), možno sa dočkáme aj seriálu o nej.
Asi to ukončím (2020)
Kaufman je pre mňa povinná jazda, ale pokiaľ nad sebou nemá príčetného režiséra, tak sa mu to rozpadáva pod rukami. Menej je niekedy viac, škoda.
Párty Hárd (2019)
Toto sa hodnotí naozaj ťažko.
Chappie (2015)
Je to treba brať ako nadsázku, inak by to bol odpad.