Recenzie (338)
Studený bufet (1979)
75%
Cesty slávy (1957)
87%
Krstný otec III (1990)
86%
Krvavý diamant (2006)
79%
Voľný pád (1993)
87%
Gangy New Yorku (2002)
69%
Skrytá identita (2006)
85%
Pavučina lží (2008)
76%
Netvor (1996)
73%
Krstný otec II (1974)
92% - podla mna je dvojka dokonca o nieco lepsia, hlavne viac logiky a tempa