Recenzie (338)
Až přijde válka (2018)
každemu normalnemu cloveku je z tohto dokumentu (ked uz nie aj bez neho) jasné, že SB je banda vymletých kokotov. Ked si to ale pozrie prakokot, tak sa v tom dokonca može najst. To režiserovi ani nevyčitam, pretože na prakokotov neplatia ani len fakty, nie to este jemnocit.
Geostorm: Globálne nebezpečenstvo (2017)
nič v tomto filme nedavalo zmysel, ale keď uz ma niekto chut na uplne plochu sračku, tak vrelo odporúčam.
Ready Player One: Hra sa začína (2018)
Proste popiči! Nerozumiem preco Spielberg tak často mrha talentom na nezmysly.
Cargo 200 (2007)
Takú úchylačinu by som od Rusov rozhodne nečakal.
Trestanec (2017)
Seriálova elita sa tu zišla. A dopadlo to celkom dobre.
Kong: Ostrov lebiek (2017)
štyri hviezdy tomu síce dať nemôžem, ale rozhodne to bolo zatial najlepšie spracovanie King Konga, so far. žiadna nuda.
DOGG (2017)
Myslim, že pri tomto experimentálnom počine, došlo k hlbokému nepochopeniu zo strany publika. Treba vnimat okolnosti, za ktorých film vznikal a tiež základný umelecký koncept. Na Slovensku sa filmy vo všeobecnosti ľahko netočia, čo musí byt zrejme snáď každému, kto nepristupuje k filmovej tvorbe ako totálny konzument. A aj preto vela dobrých slovenských filmov ani nevzniklo (nerátam samozrejme československé filmy, opierajuce sa o genialnu česku filmovu školu). Navyše sa slovenské filmy potýkajú, okrem remeselneho babractva, aj s bezobsažnosťou, neoriginalitou - keď už nie priamo s plagiatorstvom. Pri DOGGu je (aspon) ista snaha robit veci inak - slobodne, lahko, nekonvenčne. Samozrejme, vela veci sa mohlo spravit lepsie, inak, ale aj tak mam pocit, že vacsina kritiky vyplýva z divackej "lenivosti premýšlať", a nemenej aj z nasej "slovenskej sebanenávisti".
Svet podľa Daliborka (2017)
Epilog to zachranil. Cakal som podstatne viac. Snahu tvorcov každopadne ocenujem.
Nočné zvieratá (2016)
vela nechybalo k piatim hviezdam, 85%
Trollovia (2016)
extremne vtipna vec. po zootropolis v poslednej dobe asi the best,