Recenzie (1 668)
Pearl Harbor (2001)
Zkompostování hodný ekl a naprostý výsměch historii. FUJ! Mám rád Michaela Baye, tohle ale naprosto neustál...
Armageddon (1998)
Klasika mého mládí, Uměl jsem ji nazpamět - Slovo po slovu
Funuke (2007)
Ze začátku stylově vyloženě brilantní, s postupem času stále více monotónní a nezajímavý. Ke konci ovšem zase chytil dech.
Posledné filmové predstavenie (1971)
Velmi výživná záležitost, nicméně pomalější tempo ji trošku sráží. Skvělý Bridges.
Zapadákov (1973)
Hvězdička dolů za občasnou nudnost. Jinak ae skvělé a místy až nečekaně vtipné (Martin Sheen, alias John Rambo například)
Lázně Akicu (1962)
BOŽE!!! Romeo a Julie rozplizlý na dvě hodiny, aneb brutální mučení japonským uměním! Chlap vedle mě si po půl hodině před plátnem rozložil garimatku a usnul. Ke konci už jsem nevědel, zda se smát, nebo brečet.
Fido (2006)
další film letošního MFFKV, který splnil veškerá očekávání. Dokonale černý humor, a hrozná spousta nápadů, a k tomu geniální Connolly i skvěle vybraná Carrie-Anne Moss.
Černé ovce (2006)
Já znám rané horory Petera Jacksona a chrochtal jsme blahem. Hláška střídá hlášku, Be-e-e-e-stard nemá chybu, nekolik vyloženě originálních nápadů (kopýtko) a dokonalá ironická tečka na závěr. A dokonalý filmový zážitek
Pingpong (2006)
Velmi zajímavá etuda pro 4 lidi, jednoho psa a jeden dům. A skvělá Marion Mitterhammerová v roli matky.
Věčné léto (2006)
Slušná psychologie postav, ale nulové tempo a polovina filmu prakticky zbytečná.