Recenzie (1 667)
Fantastická štvorka (2005)
Po krátkém přemýšlení, zda dát 3, nebo 4 sahám po horní hranici. Fantasticka čtyřka je především taškařice a jako taková obstála na výbornou. Spousta fórů a trocha akce mi stačila na to, abych si těch 106 minut náramně užil.
Inland Empire (2006)
Lynchovina skrz na skrz a od začátku až do konce. Magořina střídá magořinu, závěrečné rozuzlení, avízované v propagačních letácích se nekoná a já až nepříjemně často měl pocit, že už je to jenom exhibice, a že Lynch nám může klidně naservírovat libovolně nesmyslný guláš a stejně mu to projde.
Disturbia (2007)
Velmi příjemné překvapení. Slušná atzmosféra, spousta srandy, mladí herci příjemní na pohled, i hereckým projeem a patřičně slizký záporák, který se ve správnou chvíli začne chovat hloupě. Podrtrženo sečteno jeden z lepších tohoto roku a pro mě osobně fajn důkaz toho, že Shia LaBeouf by mohl utáhnout i vyhlížené megalomanské Transformery.
Cesta bojovníka (2007)
Ze začátku vizuálně i atmosféricky vytříbená podívaná se s každou minutou čím dál víc topí v marastu průměru a nudy. Obrázky jsou fajn, zbytek ale ubohost.
Odplata (1999)
Skrz na skrz prohnilé Noir, s famózní atmosférou, a dokonale padnoucím Melem Gibsonem. Ke konci poměrně značně černohumorné (některé vyloženě Ritchiovské scénky, kdy všichni mydlej všechny) a prakticky neustále dokonale stylové. Škoda příšerného dabingu.
Texaský masaker motorovou pílou (2003)
V rámci žánru to možná mohlo být i poměrně zajímavé, ale pro mne, jakožto pacifistu a zatvrzelého odpůrce prakticky jakékoliv řezničiny (až na zombie horory) nic víc, než chabé dvě hvězdičky. Co jsem od toho filmu vlastně čekal, netuším...
Pasca (1996)
Lesby, krev, zbraně.. Ehm.. Dobrý :)
Zlatovláska (1973) (TV film)
Tohle je klasikamého dětství. Co na tom, že je to celé takové... ochotnické a že mrtvý Jiřík mrká? Já na tom kruci vyrůstal!!
Fazolka (2004) (študentský film)
Ehm.. zrůdnost nejtěžšího kalibru. hápu , že je to amatéřina, ale ono to působí naprosto odflákle (až na ty efekty). Nejvíc mě ale nakrklo použití hudby - Tohle si Jonesovo Promentory z Posledního Mohykána vážně nezasloužilo
Toxymoron (2005)
Jeden z nejlepších projektů, představených v noci filmových nadějí. Těmhle lidem by někdoměl dát peníze, aby to pořádně rozpracovali, protože schopnosti a vize tu jsou.