Recenzie (1 667)
Učitel tance (1994)
Solidní psychologické řemeslo, postavené především na výkonu Martina Dejdara...
O třech rytířích, krásné paní a lněné kytli (1996)
Kdysi dávno jsem na tom byl v kině. A přišlo mi to divný, i když mi bylo teprve necelých 10... O několik let později potvrzeno... Je to divný... Jen rádoby poetické (trapné žalo(stné)zpěvy) nepřiměřeně brutální, s nemožnými herci, nemluvě o snaze o divadelní dramatičnost (hovory s šaškem)... Slabota...
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Oproti Casinu samozřejmě obrovský propad, v rámci bondovského univerza nicméně opět vysoký nadprůměr. Jenom nechápu, kde všichni vzali kecy o nepřehledné akci. Prostě se neumíte dívat, no... P.S.: Celou dobu se těším na Bondovský motiv a promítač mi v jeho půlce hned na začátku titulků utnul zvuk... No nezabili byste ho??
Zelená karta (1990)
Překrásná Andie, sympatický frňák Depardieu, spousta zeleně a jedna velmi příjemná romantika. Nic revolučního se nekoná, ale Weir by špatný film nenatočil...
Armáda temnôt (1992)
Oproti druhému Evil Deadu tedy výrazně slabší, což je dáno především změnou přístupu i prostředí. Raimi ovšem naprosto mistrovsky zvládá veškerou brutální a groteskní zběsilou komiku a ať už si o Armádě temnot myslí kdo chce co chce, já u ní řval smíchy.
Smrteľné zlo 2 (1987)
Společně s Braindead absolutně ultimátní komediálně hororová řežba. Bruce Campbell je neuvěřitelnej řezník!!
Alžbeta (1998)
Silné po herecké stránce, přesto mám pocit nevyužitého potenciálu.
Kráľova priazeň (2008)
Zdrcující, famózní a především brilantně natočená lekce dějepisu. Silně lituji, že jsem si jej nechal ujít ve Varech...
Max Payne (2008)
Zklamání. Max Payne sice poctivě dostál trailerovým příslibům a po vizuální stránce nemá takřka konkurenci. Taktéž herci odvádí velmi slušný nadstandard. Absolutně ale nestíhá po dějové stránce a / nebo nedostatek akce a nohy mu definitivně podráží prapodivné motivace postav a zvláštní (a nelogické) zvraty a zkratky. Stačilo by přitom tak málo - nespoléhat na mix Constantinea, Glimmer Mana, Sedmi a Vražd podle Jidáše a přijít s něčím vlastním. Takhle se bohužel Max Payne zařadil po bok Zlatého kompasu nebo Sejmi eso - filmy, které nikdy neměly překročit délku dvou minut. P.S. Miluju Olgu Kurylenko. Je to v pořádku??
Rallye smrti (2008)
Poměrně nadupaná výplachová cool jízda. Je cool a dirty. Škoda jen, že nebyla ještě i sexy. Potom by opravdu neměla chybu.