Recenzie (247)
Pretty Woman (1990)
Kamera: Charles Minsky......jedna z mála romantických komedií, na které se podívám rád i po několikáté.
Guru (1998)
Kamera: Adrian Biddle......spíš velmi trapný vtipp.
Uvoľnite sa, prosím (2004) (relácia)
Kvalita příliš neklesá, ale je na pět hvězd to nemá.
Dr. House (2004) (seriál)
Kamera: Roy H. Wagner, Gale Tattersall, Walt Lloyd, Newton Thomas Sigel.....zahlédl jsem pár dílů a je to opravdu povedené. Jenže to dávají zrovna v dobu, kdy jedou v telce ty nejlepší filmy(na dvojce), takže se na to moc nedívám.
Konec básníků v Čechách (1993)
Kamera: Josef Vaniš ......trochu slabší, přece jenom vyměnil blondýnky za černovlásku... brodská musela do krásy dozrát.
Návrat idiota (1999)
Kamera: Štěpán Kučera......Film, který nemá v české kinematografii obdoby.
Valmont (1989)
Kamera: Miroslav Ondříček......nádherné! To je to slovo, co mě při sledování tohoto filmu napadlo. Přestože je to historické drama a ještě k tomu romantické, drželo mě to a nepustilo. Celková vizáž je velmi působivá. Colin Firth dokázal, že umí hrát i v dobrých filmech(bohužel dnes už to není taková pravda) a z dam mi nejvíce sedla Meg tilly:)
Powaqqatsi (1988)
Kamera: Graham Berry, Leonidas Zourdoumis......Krásná mozaika, ale poté, co jsem se namlsal Koyaanisqatsi a Anima Munde, tak mi to prijde slabsi... treba se na to podivam jeste jednou.
Aladin (1992)
no nevim, nemam tyhle pribehy moc rad.
Evidence (1995)
Nejabstraktnější Reggiovo dílo, jinak opět krásné a ta hudba! Díky za link.