Recenzie (259)
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
Kokotina. Kokotina a znovu kokotina. Radši koukat kocourovi do prdele. To je totiž záživnější než slavné a opěvované VKV. Hrajou tam vůbec herci nebo bezdáci?? Prima chce asi trumfnout novu v zoufalství a celkem se jí to daří. Viděl jsem pár dílů a šlo o hovno. O velké křupavé voschlé(VKV) hovno.
Tobruk (2008)
Pan Marhoul skvěle vystihl atmosféru. A herci vypadali jako kdyby v té vřavě skutečně byli. 90%
Noc drůbežích mrtvol (2006)
Kuřecí zombie útočí a roztrhnou vám prdel a to doslova. Jo jo nemáš si chlapče honit ocas když dva spolu souloží. Čekal jsem hodně,ale dostal jsem nejlepší film Tromy aspon podle mě.
Život není krásný (2008) (amatérsky film)
Něco jako znk hry. Hodně kolísavý a chvílema dost vykrádající hry. Nenaštve ale taky neoslní. Za 3.
Mrtvý vesmír (2008)
Skvělí prequel ke hře.
Pakárna (2006) (seriál)
Jojžíš útočí,Drsan,Synáček a Bohouš Mekota jsou zábavní a na naše poměry je to paráda. Některý díly byli slabší a jiný zase excelentní. Škoda že není víc dílů a to že ČT dostala za jeden díl o masturbaci pokutu je velice trapné. Takovej South park by dostal pokut jako máku.
Pytlíkov (2006) (seriál)
Dobrý den.......JAK PRO KOHO!! Viděl jsem slyšel jsem a nezblbnul jsem. Celkem legrace hlavně smrtka ta je dobrá.
Terror Firmer (1999)
Ne tak dobrý jako toxík,ale ikdyž ujetý tak se člověk baví. Snad nežiju v Tromaville.
Toxický pomstiteľ 4: Masaker v meste (2000)
Masakr ve městě je fakt pěknej masakr. Od začátku do konce. Nevim co bych víc řekl.
Toxický mstitel 3: Poslední pokušení Toxieho (1989)
Všichni říkají že třetí toxický mstitel je nejslabší a že je sestříhaný z dvojky. Pravda je že je sestříhaný,ale od druhé půlky je zábavný. Kaufman je prostě borec.