Recenzie (259)
Tridsať prípadov majora Zemana (1974) (seriál)
Nikdy mi Zeman nevadil a vadit nebude. Když se to někomu nelíbí tak at si prdel políbí. Kdo nechce koukat na Zemana a plácá že je vyroben pro KSČ tak at se koukne na Zdivočelou zemi,která je zase vyrobená pro ODS.
8 MM (1999)
Skvělý thriller!!! Nicolase Cagea nemusim,ale v tomhle filmu je super.
Zrkadlá (2008)
Jack Bauer pardon Ben Carson nakope prdel všem duchum co se tady objeví. Nenudil jsem se,lekačky slušný a celek skvělí.
Avatar (2009)
Bomba,úchvatný,vynikající,paráda a nejlepší. Ten film jsem viděl už asi 6x a pořád nemám dost. Kouknul jsem znovu na BD a takový zážitek se asi už dlouho opakovat nebude. Nevim co víc říct.
Súmrak (2008)
Ach ta láska. Upíři,láska,celkem zábava. I ty dialogy nejsou nudný jako třeba takovej Underwold. Celkem se mi to líbilo a proto dávám za 4 hvězdičky.
Městečko South Park: Říše fantazie (2008)
Dostali mě ty lesní zvířátka jak mučili JAHŮDKU. A i sám Jason řekl že jsou zlí.
Mestečko South Park (1997) (seriál)
Krucinál zabili Kennyho.....vy parchanti. Prohlašuji vás za prdy a píčiprdy. Není co dodat. 100%
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Válka jak se patří.
TMNT: Ninja Korytnačky (2007)
Nové želvy ninja se podle mě povedli. Animace slušná(někdy až mooooc pěkná-souboj v dešti). Jindy zase prázdná(město),ale v celkovém kontextu parádní. Škoda že se nedočkáme 2 dílu,protože Kevin Munroe neudělal želvám ostudu a moje nostalgie fungovala až příliš mooooc. Za mě 100 procent.
Želvy ninja (2003) (seriál)
Všech 52 dílů jsem zkouknul najednou a ani chvíli jsem se nenudil. Nejsou to starý želvy z roku 1987 ale i tak je to zábava. Akorát ty prázdný oči.