Recenzie (695)
Hriešny tanec (1987)
Řekl bych, že tenhle film je darovaný romantickým duším a pro ženy to musí být pohádka. Já jsem dřív tenhle film měl docela rád, postupem času se moje romantická duše zmenšovala a dopadlo to tak, že na tento film se tak maximálně podívám jednou za uherský rok.
Miliónové preteky (2001)
V některých momentech jsem se smál, ale v některých chvílích jsem se nudil... což je škoda... Takové hvězdy v tom hrají a teda nic moc .. no.
Duch (1990)
Suprové spojení thrilleru s romantikou. Konec je lepší než v Titaniku, a to už znamená hodně. Pokud Vám ukápne slza, nemusíte se stydět, není za co .... vždyť to natáčel Jerry Zucker, král parodií, a jeho parodie mě vždycky doháněli k slzám. Takže na slzy u jeho filmů jsem zvyklý.
Krvavá hostina (2005)
Malinká role Jasona Mewese sice potěšila, ale nenasitila mě. Vtipné představování postav a hlavně ten zápal režiséra tohle natočit ve mě probudili tří hvězdičkové hodnocení.
Road Trip (2000)
Skvělá komedie, které se nebojím dám 4*, v něčem rozhodně lepší než prcičky...
Vidláci na pretekoch (2005)
Johnyho Knoxvilla a S. W. Scotta mám rád a klidně bych je mohl vidět i v další komedii, snad se dočkám. Tahle se docela povedla a Jessica Simpson byla taky dobrá.
Prci, prci, prcičky: Nahá míľa (2006)
Lepší než čtverka, to jo. Ale proč se tohle musí jmenovat American Pie??? To nechápu.
Prci, prci, prcičky v tábore (2005)
Říká se, že v nejlepším se má přestat, škoda že u komedií a hlavně v Hollywoodu to neplatí... Naprostá katastrofa na poli Prci prci prciček.
Prci, prci, prcičky 3: Svadba (2003)
Opět S. W. Scott svojí energií drží tenhle film nechci říct nad vodou, ale ještě to není zase tak hrozné. Škoda že někteří herci tam jen překážejí a doteď nechápu jejich působení ve filmu, viz. Finch a Kevin .... brrrrr
Prci, prci, prcičky 2 (2001)
Pokračování je vcelku na místě a docela i vtipné. Hodně to stojí na výkonu S. W. Scotta, který se pro roli Stiflera přímo narodil.