Recenzie (328)
Pacifik (2010) (seriál)
Podľa mňa veľmi perfektne vykreslená vojna so všetkými jej zbesilosťami a útrapami, ktoré uvádzajú romantické predstavy amíkov na pravú mieru. Osobne sa mi páčila veľmi postava Snuffa a taktiež Bassilona i keď ten nedopadol v tomto príbehu podľa očakávania. Čo k tomu dodať, nie všetko sa končí happyendom a práve preto sa mi tento seriál tak páčil. Za najslabšiu časť by som označil diel číslo 3. Asi sa zhodneme, že bol celkom zbytočný a čakal som oveľa väčšie prepracovanie postáv. Kto čaká od tejto série podobnosť s bratstvom neohrozeným asi bude sklamaný. Podľa mňa autori ani nemali záujem pokračovať v bratstve neohrozených a dobre urobili. Seriál si zaslúži 5 hviezdičiek a tie mu právom patria za akciu, prepracovanosť postáv, nechýba mu dej, hlava a päta ako sa povie a všetko čo k tomu treba. PS: pozor na japončíky :)
Fanatik (1996)
Pre mňa kultovka...Chci videt onen první míč...
Spawn (1997)
Vynikajúca hudba a zaujímavé spracovanie komixu. Pre mňa jednoznačne bomba.
Zrozen k boji (2004)
Kto má rád kvalitné akčné filmy s kvalitnými ukážkami bojových umení nech si kukne.
Vesmírna pechota (1997)
Pecka!
Saw VI (2009)
Puzzle
Šialená jazda (1997)
Tie dve hviezdičky len za akciu a bitky čo tam boli, hlášky za veľa nestály ale svižný akčný film. Podľa mňa na jedno pozretie viac to vidieť nechcem už len kvôli deju.
Tupac: Vzkříšení (2003)
THUG LIFE. Tupac je pre mňa ikona a pred týmto dokumentok skladám klobúk dole. Počúvam ho od mala a počúvať ho aj budem. Najlepší raper všetkých čias. Dokázal toľko za taký krátky čas, že je doslova inšpiráciou. Človek dokáže všetko pokiaľ sa mu bude chcieť...