Recenzie (328)
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Bombastické sci-fi, ktoré si tých 5 hviezd zaslúži v plnej miere. Neotrepané nové a už sa neviem dočkať pokračovania. Dúfam, že bude čo najskôr... :)))
Cudzinec vedľa mňa (2003) (TV film)
Na televízny film to ušlo, síce slabšie pracovanie s atmosférou, ale pozerateľné.
Lovec jeleňov (1978)
Vynikájúce nezabudnuteľná scéna s ruskou ruletou alias Christopher Walken.
Čata (1986)
Klenot kinematografie.
Olovená vesta (1987)
"7,62 mm. FULL METAL JACKET!"
Frekvencia (2000)
Prikláňam sa ku golfistovi. Niet čo dodať. A baseball je prostě hra hier...
Paul (2011)
3 tit´s? AWESOME!!!
Vo štvorici po opici 2 (2011)
Zverina a to totálna :)))).
Zdrojový kód (2011)
Jednoduchý film, kde som hlavného zločinca spoznal už na začiatku a potom sa už len nudil. Ak to bol vojenský pilot a vyvolený tak mal veľmi malé iq. Málo prepracované a miestami blbé. Dobre, že zrušili premietanie, keď som šiel na to s priateľkou do kina, aspoň sme zhliadli komédiu so Sandlerom. Čo k tomu viac dodať, i v zdrojovom kóde bolo veľa chýb a nedotiahnutých vecí. Rozhodujem sa medzi 1 a 2 hviezdami, hm dám 2 ale Jake mi tu nesedel :).
X-Men: Prvá trieda (2011)
Takmer dokonalé pokračovanie i keď by sa dalo povedať prvá časť. Vadila mi úvodná scéna, ktorá by sa dala lepšie chronologicky načasovať a vadilo mi slabšie predstavovanie schopností mutantov v strede filmu s taktiež chronologickou nadväznosťou. Inak nemám čo vytknúť. Super.