Recenzie (328)
Kameňák 4 (2013)
Komentár alchac je asi najvýstižnejší :D, totálna apokalypsa :D.
Osvietenie (1980)
Tak toto sa len tak nevidí, hudba, stiesnenosť, strach, panika všetko naraz. Klasika u mňa dlho odkladaná a vychutnaná.
Scary Night (2011)
Ktorý magor dal tomu, že komédia :DDD. Odpadávam :D.
Konzultant (2013)
Toho mudrovania tu bolo od začiatku do konca až vyše hlavy, človek sa v tom ľahko stratí. Za príbeh 3.
Thor: Temný svet (2013)
Perfekt!
Noc v múzeu 2 (2009)
Strašné, ba priam príšerné. A to bude ešte aj trojka? WTF?
Zlodejka kníh (2013)
Jeden z mála neokukaných príbehov v poslednej dobe, dobre to padlo :).
Frajeri vo Vegas (2013)
Nebolo to zlé a ani moc dobré, neublížilio a neurazilo :).
Hľadanie Fidela (2004) (TV film)
Celkom dobrý dokument :).
Zázračná cesta Nilsa Holgerssona (2011) (TV film)
Za tú námahu so zvieratkami to stálo za to, veľmi pekne natočené, triky občas nič moc, ale odpad si to podľa mňa nezaslúži, poctivá filmovačka :).